Facebook

С GTT предлагаме иновативни решения за противопожарни и интериорни врати



04.04.2014 / 13:42 - citybuild.bg

Те са с висока сигурност и търсения в сферата на дизайна, каза Валентино Фиорио, директор продажби на Diere-Италия, по време на строителната седмица.

 

 

Г-н Фиорио, как се свързахте с фирма GTT, как осъществихте контакта с тях?

 

Най-добрите неща идват с шанса - стана съвсем случайно, свързаха ни хора, които и двете страни познаваме и съм много щастлив, защото както винаги, хубавите неща се раждат, когато не са предварително организирани. Щастието помага на печелившите, нали знаете.

 

Марката Diere е вече позната у нас, но бихте ли разказали накратко какви са новостите в последните години?

 

Diere има дълго минало в България, така е. То се базира както на блиндираните врати, така и на противопожарните. Имаме много големи реализации в България и удоволствието да създадем връзката с GTT - една съвместна дейност с двустранен интерес от самото начало, която води до печалба. GTT е фирма, която изключително добре знае как да позиционира, фирма, която има бранд. И това е причината да търсим с тях възможността да представим продукти, които нямат толкова технически или технологични характеристики, а са повече в сферата на дизайна. Секторът на интериорните врати е свързан изключително с културата, с обитаването, със сантименталността дори.

 

 

 

Във връзка със сигурността на вратите сте доста конкурентоспособни...

 

Що се отнася до блиндираните врати, всички знаят, че Diere са номер едно в света - и като обем, и като качество на продукта. Естествено, че предлагаме и иновации, където електрониката вече не е лукс, а е форма на повишаване сигурността на вратата. Затова предлагаме на пазара, от една страна, иновативни решения, а от друга - изключително удобни за ползване врати. Имаме възможност например да отваряме и затваряме вратата от разстояние 10 хиляди километра - с телефон или с компютър. Можем също така във всеки един момент да разберем кой и кога е влизал през нашата врата или да решим кой може да влезе, и кой - не. Друга иновация е, че вратата може да „познае" собственика и да се отвори сама. Това не е фантазия - ние я предлагаме.

 

 

Какво е Вашето послание към клиентите?

 

Нашето желание е заедно с GTT да покажем на българския пазар, че марката Diere не се интересува толкова от ценовия пазар и иска да излезе извън мисълта за евтин продукт. Врата не се купува всеки ден и е право на всяко едно семейство да има сигурен и красив продукт. Ето защо се стараем да предложим интересно дизайнерско решение - както за дома, така и за офиса. Затова и търсехме наш представител, който може да трансферира върху клиентите тези наши добри идеи и възможности.

 

Надявам се, че все повече български семейства ще имат възможност да ползват такива продукти, за да може ежедневието им да бъде по-приятно и с по-висок стандарт. Най-важното послание, което правим, е че хубавите неща не са предвидени винаги само за най-богатите. А ако в бъдеще успеем да донесем на българите повече усмивка във всекидневието, ще бъдем по-щастливи.

 

 

 

 

Снимки: citybuild.bg